JOKO - EKINTZAK
-
Frontoi hau, egituran esan den bezala, zertxobait
higatua dago denboraren poderioz, horregatik, tanto arraro asko suertatzen dira jokalariaren faborean koskak
direla eta. Hala ere, denak ez dira tantoa
egin duenaren honerako, adibidez hurrengo bideoan ikusten den bezala sake
batean koska bati eman eta kanpora atera da zuzenean (gure kalterako):
-
Sakearekin hasi garenez, bertatik hasiera emango
diogu joko ekintzaren zatiari. Sakea 2. Zenbaki edo koadrotik 2.enera da eta ez
da pasarik egoten(ikus. Sakearen bideoa).
· SAKEAREN BIDEOA:
Honek sakatzaileari
abantaila ematen dio sabaiaren altuera txikia den arren (3m ko altuera besterik
ez dauka), frontoiko kantxa osoa dauka eta sakearekin tantoa egiteko. Gure
elkarrizketatuak esan zigun bezala, gainera, ostatuko ateari ematean (botez
nahiz airean) tanto zuzena da sakatzailearentzat, beraz, gutxi gora behera
honako hau litzateke sake egoera partidu batean:
|
|
Borobil gorria: sakatzailea Borobil urdina: sakatzailearen bikotea
Triangelu berdeak: errestatzaileak Marra horia: ostatuaren atea
|
JOKALDIAK:
-
Arkupe honen egitura ez-ohikoa dela eta, tantoak
gauzatzeko era ugari daude, besteak beste:
o
Ezkerrezko hiru pareta: Eskuineko pareta
zatiaz baliatuta ezkerrez naiz eskuinez (ezkerrez bideoan) engaina daiteke aurkaria
tantoa lortuz.
o Eskuinezko bi pareta: hormabiko klasikoa bezalakoa da, bi eskuekin egin daiteke (bideoan eskuinez), aurkaria zabalerantz bidaltzen da tantoa lortzeko edo angeluak irekitzeko.
o Eskuinezko bi pareta: hormabiko klasikoa bezalakoa da, bi eskuekin egin daiteke (bideoan eskuinez), aurkaria zabalerantz bidaltzen da tantoa lortzeko edo angeluak irekitzeko.
o
Ostatuaren ateari ematea: jokaldi hau
tantoa gauzatzen ari den bitartean ere airez nahiz botean izan daiteke.
-
Tantoa galtzeko pilotakada bat, adibidez, kontrakantxa edo sabaiari jotzea izaten da,
eskupilota tradizionalaren antzera.

iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina