1. Ebaluazio irizpideetan agertzen diren alderdi ezberdinak ebaluatu: 1.1. Informazio iturri motak eta kopurua. Wikipedia eta elkarrizketak. ONDO 1.2. Edukiek galderari erantzuten dioten OSO ONDO 1.3. IKT kopurua eta motak BIKAIN 1.4. Informazioa aurkitzeko erraztasuna (ordenatutako bloga) OSO ONDO 1.5. Kolaborazio lana OSO ONDO 1.6. Hizkuntzaren aberastasuna, idatzia erakargarria eta bateratua den OSO ONDO 1.7. Ortografia akatsak OSO ONDO 2.1. Jokamoldearen egitura zehaztu a. Joko mota. Zuzena edo ez zuzena. NAHIKO ONDO b. Duelu edo norgehiagoka mota. Adibidez, 1:1 (bat baten aurka edo buruz burukoa), 2:2, eta abar. OSO ONDO c. Instalazio mota eta beronen ezaugarriak. OSO ONDO d. Materiala eta pilotarekiko erlazioa. Jokamoldean erabili ohi diren pilota mota eta erreminta/k (erremintak Euskal Pilotan bakarrik). Zehaztu nola erlazionatu ohi diren pilotariak pilotarekin (jo egiten dute, jaso/jaurti, irristatuz bidali edo atxiki ). NAHIKO ONDO e. Sakea (Valentziarren kasuan, sakea edo Ferida) eta errestoa. Nondik (sakearen lehenengo botearen edo ez badago, pilotariaren kokapenaren distantzia eta azpi-eremua zehaztu) eta nora sakatu ohi da (distantzia eta sakeko azpi-espazioaren kokapena). BIKAIN f. Tantoa irabazi eta galtzeko moduak zehaztu. Nola lortu ohi da tantoa egitea (aukera guztiak zehaztu) eta nola galdu ohi da tantoa (aukera guztiak zehaztu). OSO ONGI g. Zehaztu marra(arraia, xixa, ratlla) bezalako egoera bereziak ba al dauden, noiz egin ohi diren eta nola jokatzen diren, baita jokoan duten eragina ere. zehaztuz. --- h. Markagailu mugatua. Zehaztu zenbatera jokatu ohi den. Frontenisa bezalako egoera berezien kasuan, zehaztu markagailu sistema. NAHIKO ONDO
2.2. Joko ekintza deskribatu i. Zehaztu normalean nork sakatzen duen (sakea, ferida, traure). BIKAIN j. Sake-errestoan, sakatzaileen eta errestokoen ohiko kokapena zehaztu. BIKAIN k. Jokamoldeko kolperik ezagunenak eta erabilienak zehaztu. OSO ONGI l. Jokaldirik ohikoenak zehaztu (pilotaren norabidea), hots, sakean, errestoan eta elkartrukeko egoeretan ezberdinduz. OSO ONGI
2.3. Joko-testuingurua deskribatu m. Parte hartzaile mota. Sexua, adina, pilotari moduan duen esperientzia… NAHIKO ONDO n. Instalazioaren kokapena eta irisgarritasuna. Zehaztu bere kokagune zehatza (herri erdian, udaletxean, elizan, aparte mendian dagoen auzo batean…), ezintasuna duten eta ez duten pertsonentzako irisgarritasun mota deskribatu. BIKAIN o. Zehaztu noiz jokatu ohi den instalazio honetan (goizez, arratsaldez, asteburuetan, herriko festetan…) eta noiz ezin den jokatu (goizez, arratsaldez, meza garaian, udaletxeko zerbitzuak herritarrentzat zabalik daudenean…). Deskribatu eguraldiak (euriak, hezetasunak, haizeak…) edo bestelako alderdiren batek jokatzeko aukerengan eragiten al duten. OSO ONDO
p. Instalazio horretan jokatzen diren txapelketak deskribatu. Iraupena eta txapelketa mota (“x” jardunalditako liga, kaleratze sistema darabilen “x” jardunalditako lehiaketa, apustu/desafio zehatza, edo aurrekoen arteko konbinazioa), noiz jokatu ohi den, nork antolatzen duen, parte-hartzaile kopurua… BIKAIN
NOTA: 8, OSO ONGI Ebaluatzailea: Aitor Barrio Salas. EHUko ikaslea Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziako fakultatean, 1E.
Blog hau egiterako orduan hainbat iturri mota ezberdin erabili dituzte esate baterako wikipedia edo elkarrizketatu ezberdinak. Edukiek galderei ondo erantzuten diete eta informazioa aurkitzea ez da batere kostatzen. IKt ezberdinak erabili dituzte baina aipagarriena bideoen kopurua da, bideo asko erabili baitituzte, hauen bidez askoz ere errazagoa da golpeak eta nola jokatzen den ulertzea. argi dago kolaborazio lan bat izan dela. Hizkuntzari erreparatuz oso aberatsa eta erakargarria da, eta ia ez dauka ortografia akatsik. Nire kalifikazioa:8,5 Aitor Errasti EHUko ikaslea Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziako Fakultatean, 1E.
Blog honen ebaluaketa orokorra eginik, lan zoragarria dela esan nahiko nuke. Irizpideak jarraituz, informazio iturri nahikoa eta anitzak izan direla esan daiteke, interneten eta herrian bertan bilatu dutelako informazioa. Edukiari dagokionez, blogari ez zaio ia detailerik falta, noski den-dena sartzea ezinezkoa da, baina gehiengoa oso ondo barneratuta dago. Horrez gain, informazio guztia esteketan ezinhobeto antolatuta dago . IKT dezente erabili dituzte, bideoak eta argazkiren bat adibidetzat jarrita. Beste aldetik, hizkuntza jasoa eta ulergarria eranbili dute eta horrek erreztasunak eman dizkit holako txapa irakurtzerakoan. Akats ortografikorik ez dut ikusi. Zorionak mutilak!! Besterik gabe, nire nota 9 bat da. Alberto Aragones Euskarazko 1.taldeko ikaslea
1. Ebaluazio irizpideetan agertzen diren alderdi ezberdinak ebaluatu:
ErantzunEzabatu1.1. Informazio iturri motak eta kopurua. Wikipedia eta elkarrizketak. ONDO
1.2. Edukiek galderari erantzuten dioten OSO ONDO
1.3. IKT kopurua eta motak BIKAIN
1.4. Informazioa aurkitzeko erraztasuna (ordenatutako bloga) OSO ONDO
1.5. Kolaborazio lana OSO ONDO
1.6. Hizkuntzaren aberastasuna, idatzia erakargarria eta bateratua den OSO ONDO
1.7. Ortografia akatsak OSO ONDO
2.1. Jokamoldearen egitura zehaztu
a. Joko mota. Zuzena edo ez zuzena. NAHIKO ONDO
b. Duelu edo norgehiagoka mota. Adibidez, 1:1 (bat baten aurka edo buruz burukoa), 2:2, eta abar. OSO ONDO
c. Instalazio mota eta beronen ezaugarriak. OSO ONDO
d. Materiala eta pilotarekiko erlazioa. Jokamoldean erabili ohi diren pilota mota eta erreminta/k (erremintak Euskal Pilotan bakarrik). Zehaztu nola erlazionatu ohi diren pilotariak pilotarekin (jo egiten dute, jaso/jaurti, irristatuz bidali edo atxiki ). NAHIKO ONDO
e. Sakea (Valentziarren kasuan, sakea edo Ferida) eta errestoa. Nondik (sakearen lehenengo botearen edo ez badago, pilotariaren kokapenaren distantzia eta azpi-eremua zehaztu) eta nora sakatu ohi da (distantzia eta sakeko azpi-espazioaren kokapena). BIKAIN
f. Tantoa irabazi eta galtzeko moduak zehaztu. Nola lortu ohi da tantoa egitea (aukera guztiak zehaztu) eta nola galdu ohi da tantoa (aukera guztiak zehaztu). OSO ONGI
g. Zehaztu marra(arraia, xixa, ratlla) bezalako egoera bereziak ba al dauden, noiz egin ohi diren eta nola jokatzen diren, baita jokoan duten eragina ere. zehaztuz. ---
h. Markagailu mugatua. Zehaztu zenbatera jokatu ohi den. Frontenisa bezalako egoera berezien kasuan, zehaztu markagailu sistema. NAHIKO ONDO
2.2. Joko ekintza deskribatu
i. Zehaztu normalean nork sakatzen duen (sakea, ferida, traure). BIKAIN
j. Sake-errestoan, sakatzaileen eta errestokoen ohiko kokapena zehaztu. BIKAIN
k. Jokamoldeko kolperik ezagunenak eta erabilienak zehaztu. OSO ONGI
l. Jokaldirik ohikoenak zehaztu (pilotaren norabidea), hots, sakean, errestoan eta elkartrukeko egoeretan ezberdinduz. OSO ONGI
2.3. Joko-testuingurua deskribatu
m. Parte hartzaile mota. Sexua, adina, pilotari moduan duen esperientzia… NAHIKO ONDO
n. Instalazioaren kokapena eta irisgarritasuna. Zehaztu bere kokagune zehatza (herri erdian, udaletxean, elizan, aparte mendian dagoen auzo batean…), ezintasuna duten eta ez duten pertsonentzako irisgarritasun mota deskribatu. BIKAIN
o. Zehaztu noiz jokatu ohi den instalazio honetan (goizez, arratsaldez, asteburuetan, herriko festetan…) eta noiz ezin den jokatu (goizez, arratsaldez, meza garaian, udaletxeko zerbitzuak herritarrentzat zabalik daudenean…). Deskribatu eguraldiak (euriak, hezetasunak, haizeak…) edo bestelako alderdiren batek jokatzeko aukerengan eragiten al duten. OSO ONDO
p. Instalazio horretan jokatzen diren txapelketak deskribatu. Iraupena eta txapelketa mota (“x” jardunalditako liga, kaleratze sistema darabilen “x” jardunalditako lehiaketa, apustu/desafio zehatza, edo aurrekoen arteko konbinazioa), noiz jokatu ohi den, nork antolatzen duen, parte-hartzaile kopurua… BIKAIN
NOTA: 8, OSO ONGI
Ebaluatzailea: Aitor Barrio Salas. EHUko ikaslea Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziako fakultatean, 1E.
Blog hau egiterako orduan hainbat iturri mota ezberdin erabili dituzte esate baterako wikipedia edo elkarrizketatu ezberdinak. Edukiek galderei ondo erantzuten diete eta informazioa aurkitzea ez da batere kostatzen. IKt ezberdinak erabili dituzte baina aipagarriena bideoen kopurua da, bideo asko erabili baitituzte, hauen bidez askoz ere errazagoa da golpeak eta nola jokatzen den ulertzea. argi dago kolaborazio lan bat izan dela. Hizkuntzari erreparatuz oso aberatsa eta erakargarria da, eta ia ez dauka ortografia akatsik.
ErantzunEzabatuNire kalifikazioa:8,5
Aitor Errasti EHUko ikaslea Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziako Fakultatean, 1E.
Blog honen ebaluaketa orokorra eginik, lan zoragarria dela esan nahiko nuke. Irizpideak jarraituz, informazio iturri nahikoa eta anitzak izan direla esan daiteke, interneten eta herrian bertan bilatu dutelako informazioa. Edukiari dagokionez, blogari ez zaio ia detailerik falta, noski den-dena sartzea ezinezkoa da, baina gehiengoa oso ondo barneratuta dago. Horrez gain, informazio guztia esteketan ezinhobeto antolatuta dago . IKT dezente erabili dituzte, bideoak eta argazkiren bat adibidetzat jarrita. Beste aldetik, hizkuntza jasoa eta ulergarria eranbili dute eta horrek erreztasunak eman dizkit holako txapa irakurtzerakoan. Akats ortografikorik ez dut ikusi.
ErantzunEzabatuZorionak mutilak!!
Besterik gabe, nire nota 9 bat da.
Alberto Aragones Euskarazko 1.taldeko ikaslea